RSS

Salam dan Selamat Tahun Baru

Tawaran Istimewa Tahun Baru!!




Sate Kebab - yg pertama di Malaysia

Salam semua,

Jutaan terima kasih kepada semua pengunjung laman blog ini.


Alhamdulillah , sempena Awal Muharram dan disusuli dengan Tahun Baru 2011 kelak, saya ingin menawarkan satu produk terbaru dan Pertama di Malaysia iaitu Sate Kebab. Ianya sangat sesuai untuk dijadikan hidangan buat seisi keluarga dan mungkin untuk menambah koleksi produk jualan di kedai tuan/puan.

Awal mula dengan Kuih-raya

Diikuti pula produk Digital

Kini datang produk ke-tiga

Sate Kebab, rasanya memang brutal...

* brutal - sangat sangat sedap..

Cara hidangan:
1. Dipanaskan di atas hotplate - memang sedap..
2. Digoreng - baunye pasti memikat..
3. Distim - rasanya tiada terkata..
4. Dibakar - lebih enak dari sate biasa..
5. Dicampurkan di gulai atau masakan kari, pasti licin mangkuk dibuatnya..
6. Dibungkus jadi popia pun lazat juga..


Hidangan boleh disediakan:
1. Sebagai sarapan pagi, minum petang malah makan malam.
2. Bekal anak ke sekolah, tuan/puan ke pejabat.
3. Majlis kenduri atau apa-apa yang berkaitan.
4. Hadiah kepada kekawan yang sakit gigi, lebih lembut dari sate biasa.


Sila kongsi peluang ini kepada kawan-kawan sepejabat, adik-beradik, jiran atau groups blog anda.

Untuk sebarang pertanyaan bolehlah hubungi saya Pn Norafidah 03-8922.1225/019-310.3271. Oleh itu, bagi yang berminat bolehlah membuat tempahan segera melalui saya/suami.


Cara tempahan

Sila menelefon saya di talian 03-89221225 atau 019-3103271.
Atau SMS ke 019-3103271 maklumat berikut:-

* Sate Kebab (kuantiti tempahan)
* Nama saudara/i

Tempahan minimum (3 bungkus - RM36), kurang dari itu, akan dikenakan kos penghantaran RM5.00.

Saya akan menghubungi saudara/i untuk pengesahan. Boleh juga hubungi email saya di kaklong02@yahoo.com.

Kawasan penghantaran

Meliputi kawasan Bandar Baru Bangi, Kajang, dan Sg. Ramal sahaja. Jadi Kos penghantaran adalah percuma.


Ada rebet RM1 untuk Warga Bangi Perdana. Saya sayang anda semua.


Hari/waktu penghantaran

Sila beri masa 1-3 hari untuk penghantaran. Saya akan hubungi pembeli sebelum membuat penghantaran.

Kaedah pembayaran

Tunai semasa penghantaran diterima (COD).

Pembatalan Tempahan

Boleh terus menelefon saya sehari sebelum hari penghantaran.

Hadiah misteri

Untuk tempahan yang ke 50, 100, 150 dan 200 akan mendapat hadiah misteri semasa kuih diterima. Doa jer lah..

Pat pat siku lipat
Siapa cepat dia dapat

Pat pat mak eloi eloi
Cepat cepat pasti berbaloi !!






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment